Vítejte na Lipně
Soukromý apartmán v luxusním hotelovém komplexu Wellness hotel Frymburk
UBYTOVACÍ ŘÁD – nedílná součást všeobecných obchodních podmínek
soukromý apartmán C 108 v objektu Wellness Hotel Frymburk
provozovatel Řemesla Služby Zemědělství s.r.o – IČO: 288 95 096
Nástup na ubytování v den příjezdu: od 15 hodin výše
Opuštění apartmánu v den odjezdu: do 10 hodin max
I.
Při příjezdu se host ohlásí na recepci hotelu, kde nahlásí své jméno, číslo apartmánu a obdrží zde vstupní karty. V případě ztráty či zcizení karty od apartmánu, je host povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit provozovateli apartmánu na mail či telefon, viz níže. Parkovat lze přímo u komplexu C, kde je daný apartmán. Na recepci vás nasměrují J Apartmán je pro vás připraven je uklizeno a čistě povlečeno
II.
V apartmánu je k dispozici sušák na prádlo a dvě venkovní křesla, dvě skládací židle, vše je možné využívat po dobu pobytu k vaší plné spokojenosti, právě tak i varná konvice, milibar a mikrovlnná trouba, hrnečky, talířky , skleničky, příbory. Úklid se během pobytu neprovádí, právě tak se neprovádí během pobytu výměna povlečení a vynášení odpadků. Je nutné si sebou vzít své ručníky, osušky, župany a utěrku na nádobí
III.
Po celou dobu pobytu je host povinen dodržovat pokyny hotelového i tohoto ubytovacího řádu a to zejména zákaz kouření v celém areálu hotelu a to včetně apartmánu, dále pak je zákaz pobytu psů v celém hotelovém zařízení a v neposlední řadě je host povinen dodržovat noční klid a nerušit ostatní hosty v celém hotelovém komplexu. Noční klid je nařízen od 22 hodiny večerní do 7 hodiny ranní. V případě výskytu požáru se host řídí požární a poplachovou směrnicí hotelového komplexu a dbá na pokyny kompetentních orgánů a právě tak, při jiných živelných pohromách
IV.
Host se v apartmánu a celém hotelovém komplexu chová ohleduplně a úmyslně nepoškozuje vybavení a zařízení. Dodržuje pořádek a čistotu. V případě technických potíži v apartmánu a to např: neteče voda, neteče teplá voda, nesvítí světlo, neodtéká odpad, netopí topné těleso, nefunguje wifi, špatný signál na TV, nefunguje vstupní karta … vše hlásí host provozovateli apartmánu a to na mail či telefon viz níže, ten závady a požadavky v co nekratším termínu odstraní a zařídí co bude třeba
V případě vzniku škody způsobené zaviněním hosta, nebo jeho nezletilých dětí je majitel oprávněn domáhat se náhrady škody – viz VOP
V.
Host nesmí stěhovat či vynášet z apartmánu žádné jeho vybavení či zařízení, dále nesmí používat v apartmánu žádné své elektrospotřebiče, vyjma PC, kamer a nabíjení mobilních telefonů, holících strojků. Je nepřípustné ubytovat v apartmánu další osobu bez předchozího souhlasu a nahlášení provozovateli apartmánu
VI.
Provozovatel apartmánu ani hotel neodpovídá za ztrátu či škody na vašich osobních věcech, ať již v apartmánu či v automobilu, nenechávejte zde žádné cenné věci. Součástí apartmánu je trezor, kód k trezoru vám sdělíme na požádání formou sms po vašem příjezdu, avšak tato skutečnost nezakládá nárok na náhradu škody. Dále má klient možnost využít službu hotelového trezoru, kde vám věci uschovají a sepíši s vámi protokol o této skutečnosti. Informace na recepci hotelu
VII.
Před odjezdem žádáme o umytí nádobí a umístění na původní místo, dále o umístění sušáku na prádlo a křesel dovnitř apartmánu. Dále pak žádáme o vytažení elektrospotřebičů ze zásuvky ( nebo vypnutí celého prodlužovaného kabelu ) jedná se o TV, varnou konvicí, mini bar, mikrovlnou troubu. A řádně uzavřít balkónové dveře.
Pomáháte tím chránit životy a majetek – DĚKUJEME
VIII.
Po skončení pobytu je nutné odevzdat vstupní karty zpět na recepci. V případě ztráty či neodevzdání je provozovatel oprávněn vyžadovat náhradu škody, která pokryje výměnu karet
Dovolujeme si zdůraznit, že nejste hosty Wellness hotelu Frymburk, v bloku C a D se nachází soukromé apartmány, tudíž nelze využívat akcí, slev a služeb, které nabízí hotel hostům svým, dále veškeré reklamace týkající se daného apartmánu, jako i opravy, žádosti a pod, je nutné řešit přes mail či telefon viz níže
Avšak veškeré atrakce a služby hotelu, včetně saun, bazénů, sportovního vyžití a v neposlední řadě skvělé jídlo ve zdejší restauraci a pití z lobby baru využívejte v plném rozsahu. Na recepci vám rádi ukáží, kde si co lze objednat
V případě reklamace či jiných nesnází a nebo i pro případ pochval nás kontaktujte na
603 452 284 nebo mail: ubytovani@apartman-frymburk.cz
PŘEJEME NIČÍM NERUŠENÝ ODPOČINEK A RADOST ZE ŽIVOTA
Copyright © All right reserved.
Stránky vytvořila WEBUTVORBA.CZ