Vítejte na Lipně

Soukromý apartmán v luxusním hotelovém komplexu Wellness hotel Frymburk

 

 

 

UBYTOVACÍ   ŘÁD – nedílná součást všeobecných obchodních podmínek

soukromý apartmán C 108 v objektu Wellness Hotel Frymburk

provozovatel Řemesla Služby Zemědělství s.r.o – IČO: 288 95 096

 

Nástup na ubytování v den příjezdu:   od 15 hodin výše

Opuštění apartmánu v den odjezdu:    do 10 hodin max

 

I.

 Při příjezdu se host ohlásí  na recepci hotelu, kde nahlásí své jméno, číslo apartmánu a obdrží zde vstupní karty. V případě ztráty či zcizení karty od apartmánu, je host povinen tuto skutečnost neprodleně nahlásit  provozovateli apartmánu na mail či telefon, viz níže. Parkovat lze přímo u komplexu C, kde je daný apartmán. Na recepci vás nasměrují J Apartmán je pro vás připraven je uklizeno a čistě povlečeno

 

II.

V apartmánu je k dispozici sušák na prádlo a dvě venkovní křesla, dvě skládací židle, vše je možné využívat po dobu pobytu k vaší plné spokojenosti, právě tak i varná konvice, milibar a mikrovlnná trouba, hrnečky, talířky , skleničky, příbory. Úklid se během pobytu neprovádí, právě tak se neprovádí během pobytu výměna povlečení a vynášení odpadků. Je nutné si sebou vzít své ručníky, osušky, župany a utěrku na nádobí   

 

III.

 Po celou dobu pobytu je host povinen dodržovat pokyny hotelového i tohoto ubytovacího řádu  a to zejména zákaz kouření v celém areálu hotelu a to včetně apartmánu, dále pak je zákaz pobytu psů v celém hotelovém zařízení a v neposlední řadě je host povinen dodržovat noční klid a nerušit ostatní hosty v celém hotelovém komplexu. Noční klid je nařízen od 22 hodiny večerní do 7 hodiny ranní. V případě výskytu požáru se host řídí požární a poplachovou směrnicí hotelového komplexu a dbá na pokyny kompetentních orgánů a právě tak, při jiných živelných pohromách

 

IV.

 Host se v  apartmánu a celém hotelovém komplexu chová  ohleduplně a úmyslně nepoškozuje vybavení a zařízení. Dodržuje pořádek a čistotu. V případě technických potíži v apartmánu a to např: neteče voda, neteče teplá voda, nesvítí světlo, neodtéká odpad, netopí topné těleso, nefunguje wifi, špatný signál na TV, nefunguje vstupní karta … vše hlásí host  provozovateli apartmánu a to na mail či telefon viz níže, ten závady a požadavky v co nekratším termínu odstraní a zařídí co bude třeba

V případě vzniku škody způsobené zaviněním hosta, nebo jeho nezletilých dětí je majitel oprávněn domáhat se náhrady škody – viz VOP

 

V.

Host nesmí stěhovat či vynášet z apartmánu žádné jeho vybavení či zařízení, dále nesmí používat v apartmánu žádné své elektrospotřebiče, vyjma PC, kamer a nabíjení mobilních telefonů, holících strojků. Je nepřípustné ubytovat v apartmánu další osobu bez předchozího souhlasu a nahlášení provozovateli apartmánu

 

VI.

Provozovatel apartmánu ani hotel neodpovídá za ztrátu či škody na vašich osobních věcech, ať již v apartmánu či v automobilu, nenechávejte zde žádné cenné věci. Součástí apartmánu je trezor, kód k trezoru vám sdělíme na požádání formou sms po vašem příjezdu, avšak tato skutečnost nezakládá nárok na náhradu škody. Dále má klient možnost využít službu hotelového trezoru, kde vám věci uschovají a sepíši s vámi protokol o této skutečnosti. Informace na recepci hotelu

 

VII.

Před odjezdem žádáme o umytí nádobí a umístění na původní místo, dále o umístění sušáku na prádlo a křesel dovnitř apartmánu. Dále pak žádáme o vytažení elektrospotřebičů ze zásuvky ( nebo vypnutí celého prodlužovaného kabelu ) jedná se o TV, varnou konvicí, mini bar, mikrovlnou troubu. A řádně uzavřít balkónové dveře.

Pomáháte tím chránit životy a majetek – DĚKUJEME

 

VIII.

Po skončení pobytu je nutné odevzdat vstupní karty zpět na recepci. V případě ztráty či neodevzdání je provozovatel oprávněn vyžadovat náhradu škody, která pokryje výměnu karet

 

 Dovolujeme si zdůraznit, že nejste hosty Wellness hotelu Frymburk, v bloku C a D se nachází soukromé apartmány, tudíž nelze využívat akcí, slev a služeb, které nabízí hotel hostům svým, dále veškeré reklamace týkající se daného apartmánu, jako i opravy, žádosti a pod, je nutné řešit přes mail či telefon viz níže

 

 Avšak veškeré atrakce a služby hotelu, včetně saun, bazénů, sportovního vyžití a v neposlední řadě skvělé jídlo ve zdejší restauraci a pití z lobby baru využívejte v plném rozsahu. Na recepci vám rádi ukáží, kde si co lze objednat

 

V případě reklamace či jiných nesnází a nebo i pro případ pochval nás kontaktujte na

603 452 284 nebo mail:  ubytovani@apartman-frymburk.cz

 

PŘEJEME NIČÍM NERUŠENÝ ODPOČINEK A RADOST ZE ŽIVOTA

Copyright © All right reserved.

Stránky vytvořila WEBUTVORBA.CZ